Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOTEKA GŁÓWNA POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Dawczyński, Szymon.

TYTUŁ:   Interdyscyplinarna koncepcja edukacji o terenach zdegradowanych na przykładzie projektu LEPOB / Szymon Dawczyński, Rafał Krzywoń, Marcin Górski.

CYTATA WYDAW.:   Zeszyty Naukowe, Architektura Z. 48 (2009) = Nr 1793, s. 93-104  
  Architektura a zdrowie S. 93-104  


UWAGI:   Tyt. nagł.

UWAGI:   Dostępny również w formie elektronicznej.

ZAWIERA:   Bibliogr. s. 104.

UWAGI:   Streszcz. ang.

WSPÓŁTW.:   Krzywoń, Rafał.

  Górski, Marcin (budownictwo).

Interdyscyplinarna koncepcja edukacji o terenach zdegradowanych na przykładzie projektu LEPOB / Szymon Dawczyński, Rafał Krzywoń, Marcin Górski.Zeszyty Naukowe, Architektura Gliwice : Dział Wydawnictw Politechniki Śląskiej, 1986- Z. 48 (2009) = Nr 1793, s. 93-104.Architektura a zdrowie Gliwice : PŚ, 2009 S. 93-104.
LDR 01864caa#a2200301#i#4500
001 0172700984749
003 GL 001
005 20181129054834.8
008 160603s2009####pl#####f#####|000#0#pol#c
035 %a xx003719013
035 %a (NUKAT)vtls003719013
040 %a GL 001/AD %c GL 001/AD %d GL 001/KGM %e PNN
0410#%a pol %b eng
1001 %a Dawczyński, Szymon.
24510%a Interdyscyplinarna koncepcja edukacji o terenach zdegradowanych na przykładzie projektu LEPOB / %c Szymon Dawczyński, Rafał Krzywoń, Marcin Górski.
24613%a Interdisciplinary concept of education about brownfields on the LEPOB project example
500 %a Tyt. nagł.
504 %a Bibliogr. s. 104.
530 %a Dostępny również w formie elektronicznej.
546 %a Streszcz. ang.
7001 %a Krzywoń, Rafał.
7001 %a Górski, Marcin %c (budownictwo).
7730#%7 nnas %t Zeszyty Naukowe, Architektura %d Gliwice : Dział Wydawnictw Politechniki Śląskiej, 1986- %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska %g Z. 48 (2009) = Nr 1793, s. 93-104 %x 0860-0074 %w cc97203501 %w (NUKAT)vtls000020029
7730#%7 nnam %t Architektura a zdrowie %d Gliwice : PŚ, 2009 %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska ; nr 1793 %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska. Architektura, ISSN 0860-0074 ; z. 48 %g S. 93-104 %w xx001554724 %w (NUKAT)vtls001554724
8564#%u https://opac.bg.polsl.pl/opacbin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0172700984749 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
8564#%u http://www.bg.polsl.pl/expertus/view/exprec.php?term=0000055411 %z Baza Dorobek
85641%u http://delibra.bg.polsl.pl/dlibra/docmetadata?id=33582 %z Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej
999 %b Ady (11/01/2016) %c Ady (11/01/2016 ; 000, 773+, 856+) %c Ady (13/01/2016 ; 856+) %c iza (10/05/2016 ; 856) %c Katarzyna (13/06/2016) %c Katarzyna (13/06/2016 ; 000, 040, 530+, 773, 773-) %r 2009
BRAK NUMERÓW INWENTARZOWYCH