Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOTEKA POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Kaczmarek-Śliwińska, Monika.

TYTUŁ:   Electronic customer relationship management - pomiędzy wymaganiami a rzeczywistością / Monika Kaczmarek-Śliwińska.

CYTATA WYDAW.:   Zeszyty Naukowe, Automatyka Z. 135 (2002) = Nr 1555, strony 77-86  
  XIII Krajowa Konferencja Automatyzacji Procesów Dyskretnych / Strony 77-86  


UWAGI:   Tytuł nagłówkowy.

UWAGI:   Dostępny również w formie elektronicznej.

ZAWIERA:   Bibliografia na stronach 85-86.

UWAGI:   Streszczenie angielskie.
Electronic customer relationship management - pomiędzy wymaganiami a rzeczywistością / Monika Kaczmarek-Śliwińska.Zeszyty Naukowe, Automatyka Gliwice : Politechnika Śląska, 1961- Z. 135 (2002) = Nr 1555, strony 77-86.XIII Krajowa Konferencja Automatyzacji Procesów Dyskretnych / Gliwice : Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 2002 Strony 77-86.
LDR 01685caa#a2200265#i#4500
001 0172901219249
003 GL 001
005 20190207054825.2
008 180205s2002####pl#####f#####|100#0#pol#c
035 %a xx004236689
035 %a (NUKAT)vtls004236689
040 %a GL 001/WU %b pol %e rda %c GL 001/WU %d GL 001/WU
0410#%a pol %b eng
1001 %a Kaczmarek-Śliwińska, Monika. %e Autor
24510%a Electronic customer relationship management - pomiędzy wymaganiami a rzeczywistością / %c Monika Kaczmarek-Śliwińska.
24613%a Electronic customer relationship management - between requirements and reality
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronach 85-86.
530 %a Dostępny również w formie elektronicznej.
546 %a Streszczenie angielskie.
7730#%7 nnas %t Zeszyty Naukowe, Automatyka %d Gliwice : Politechnika Śląska, 1961- %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska %g Z. 135 (2002) = Nr 1555, strony 77-86 %x 0434-0760 %w dd95319004 %w (NUKAT)vtls000026925
7730#%7 m2am %a Krajowa Konferencja Automatyzacji Procesów Dyskretnych (13 ; 2002) %t XIII Krajowa Konferencja Automatyzacji Procesów Dyskretnych / %d Gliwice : Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 2002 %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska. Automatyka ISSN 0434-0760 ; z. 135 %k Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska ; nr 1555 %g Strony 77-86 %w zz2002944116
8564#%u https://opac.bg.polsl.pl/opacbin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0172901219249 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
85641%u http://delibra.bg.polsl.pl/dlibra/docmetadata?id=44884 %z Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej
999 %b Wala (14/02/2018) %c Wala (14/02/2018 ; 000, 530+, 856+) %r 2002

Linki url

1. http://delibra.bg.polsl.pl/dlibra/docmetadata?id=44884 - Biblioteka Cyfrowa Politechniki Śląskiej
BRAK NUMERÓW INWENTARZOWYCH